Regulamin
OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI FIRMY
„Petsitter Anna Kusz“ Marianna Górecka
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Niniejszy Regulamin „Petsitter Anna Kusz“ Marianna Górecka, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki korzystania z usług przedsiębiorcy Marianna Górecka prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą „Petsitter Anna Kusz“ Marianna Górecka, z siedzibą przy ul. Olszewskiej 22 lok 14, 00-790 Warszawa, NIP 5252208665, wpisanej do CEIDG, zwanej dalej „Opiekunem”.
- Regulamin, określa w szczególności zasady opieki nad zwierzętami:
- u Powierzającego w jego siedzibie;
- przebywającymi we wskazanych przez Opiekuna miejscach podczas opieki;
- procedury reklamacji;
- prawo Powierzającego do odstąpienia od umowy.
-
Realizacją opieki nad zwierzętami zajmuje się Opiekun i/lub wyznaczone przez niego osoby – Petsitterzy, na które Powierzający wyraził zgodę.
-
Definicje:
-
Opiekun – Marianna Górecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Petsitter Anna Kusz“ Marianna Górecka, z siedzibą przy ul. Olszewska 22
lok. 14, 00-790 Warszawa., NIP: 5252208665, wpisanej do CEIDG; -
Powierzający – właściciel powierzanego pod opiekę zwierzęcia lub osoba nie będąca właścicielem zwierzęcia mająca pełne prawo do oddania zwierzęcia pod opiekę Opiekuna udzielone mu przez Właściciela zwierzęcia;
-
Petsitter – osoba, która w imieniu Opiekuna zajmuje się powierzonymi pod opiekę zwierzętami;
-
Zwierzę – pies lub kot.
-
§ 2
ZASADY I WARUNKI WYKONYWANIA OPIEKI
NAD POWIERZONYMI ZWIERZĘTAMI
-
Opieka nad zwierzętami wykonywana jest w siedzibie Powierzającego lub
w miejscach wskazanych przez Opiekuna jako miejsca przebywania powierzonego zwierzęcia podczas sprawowania nad nim opieki przez Opiekuna i/lub Petsitterów. -
Opiekun zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
-
Opiekun wyznacza Petsitterów do zajmowania się powierzonym zwierzęciem i/lub
u których zostanie umieszczone przekazywane przez Powierzającego zwierzę, po uprzednim uzyskaniu akceptacji osoby Petsittera przez Powierzającego (zazwyczaj po pierwszym bezpłatnym spotkaniu zapoznawczym). -
Opiekun gwarantuje, że Petsitterzy, którymi się posługuje są odpowiednio przeszkoleni do opieki nad zwierzętami.
-
Powierzający zobligowany jest do udzielenia Opiekunowi wywiadu zawierającego prawdziwe i wyczerpujące informacje dotyczące oddawanego pod opiekę zwierzęcia, o treści określonej w dokumencie “Umowa o powierzenie pod opiekę pupila (petsitting)” oraz Formularzu zawierającym informacje szczegółowe dot. powierzanego zwierzęcia, zwanymi dalej łącznie „Umową”.
-
Podpisaną Umowę, Powierzający przekaże Opiekunowi najpóźniej przed przejęciem pod opiekę zwierzęcia. Wówczas, Opiekun omówi z Powierzającym zamieszczone w Umowie informacje, zatem przyjęcie zwierzęcia pod opiekę Opiekuna może potrwać około 1 godziny.
-
Opłata za opiekę w zakresie określonym w Umowie, pobierana jest za cały okres opieki z góry.
-
Jeśli termin opieki zostanie odwołany przez Powierzającego, kwota wpłacona nie podlega zwrotowi z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 2.
-
Po spełnieniu przez Opiekuna usługi opisanej w Umowie, Powierzający traci prawo odstąpienia od umowy.
-
Powierzający dokonuje rezerwacji terminu opieki poprzez przesłanie na adres email Opiekuna zamówienia opieki, które powinno zawierać imię i nazwisko Powierzającego, informację czy opieka ma być realizowana u Powierzającego
w jego siedzibie czy też we wskazanych przez Opiekuna miejscach podczas opieki, czy opieka dotyczy psa czy też kota, przez ile dni opieka ma być realizowana, oraz inne oczekiwania Powierzającego w zakresie opieki, która ma być realizowana. -
Jako potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Opiekuna, Powierzający otrzymuje ofertę dotyczącą opieki nad zwierzęciem z uszczegółowieniem wszystkich opłat w zakresie złożonego zamówienia oraz sposobem ich obliczenia. Brak oferty Opiekuna jest równoznaczny z nieprzyjęciem zamówienia do realizacji. Wszelkie wątpliwości powinny być wyjaśniane elektroniczne poprzez skontaktowanie się z Opiekunem pod adresem email kuszanna@gmail.com.
-
Kwota opieki nad zwierzęciem każdorazowo ustalana jest indywidualnie
w zależności od rodzaju usług jakie mają być wykonywane przez Opiekuna
i podawana jest podczas kontaktu mailowego po otrzymaniu zamówienia usługi opieki nad zwierzęciem od Powierzającego. -
Zamówień można dokonywać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienie złożone po godzinie 16:00 w dni powszednie, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń od godziny 9:00, następnego dnia roboczego.
§ 3
PŁATNOŚCI, REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Po ustaleniu wszystkich szczegółów opieki przez Opiekuna i Powierzającego na spotkaniu, o którym mowa w ust. 19 niniejszego paragrafu. Powierzający zobligowany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie dwóch dni od dnia podpisania Umowy (jednakże zawsze przed rozpoczęciem opieki przez Opiekuna) zapłacić Opiekunowi całość ustalonej ceny za opiekę. Jest to warunek realizacji Umowy.
-
Umowę uważa się za zawartą z momentem podpisania umowy i dokonania wpłaty całości ustalonej ceny za opiekę przez Powierzającego na rachunek Opiekuna prowadzonego przez ING Bank: 64 1050 1025 1000 0092 2737 4197 PETSITTER BARTEK KUSZ ul. Olszewska 22 lok. 14, 00-790 Warszawa.
-
Opiekun jest uprawniony do odmowy przyjęcia zwierzęcia i/lub rezygnacji z opieki nad zwierzęciem, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych ludzi lub zwierząt, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
-
agresywnych w stosunku do ludzi i/lub zwierząt,
-
w rui, z cieczką itp. wprowadzających inne zwierzęta w stan ciągłego pobudzenia,
-
nieodrobaczonych, bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw kleszczom.
-
-
W przypadku rezygnacji z opieki przez Opiekuna z przyczyn wskazanych w ust. 3, kwota wpłacona przez Powierzającego za opiekę podlega zwrotowi pomniejszona
o część wynagrodzenia odpowiadającą dotychczasowym czynnościom Opiekuna związanym z realizacją Umowy. -
Powierzający zobligowany jest wraz z powierzeniem zwierzęcia przekazać Opiekunowi książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia
o aktualności szczepień zwierzęcia oraz jego stanie zdrowia. -
Jeśli zwierzę z pchłami zostanie przyjęte pod opiekę, Powierzający zgadza się, by w pierwszej kolejności przeszło ono kąpiel lub inny zabieg odpchlającymi środkami
i pokryje koszty czynności związanych z odpchlaniem. - Powierzający zamawiający usługę opieki nad zwierzętami w siedzibie Powierzającego:
-
określa w Umowie jakie czynności może wykonywać w jego siedzibie Opiekun i/lub Petsitter;
-
przekaże Opiekunowi klucze do siedziby Powierzającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Odbierze od Opiekuna klucze do siedziby Powierzającego najpóźniej w dniu zakończenia opieki, pod rygorem obciążenia Powierzającego kwotą od 25 zł do 30 zł za każdy dzień przechowywania przez Opiekuna kluczy do siedziby Powierzającego.
-
ze względu na konieczność przekazania Opiekunowi i/lub Petsitterowi kluczy do siedziby Powierzającego na czas opieki nad zwierzęciem, Powierzający zobowiązuje się, że osoby trzecie (znajomi, rodzina, gosposia itp.) nie będą miały dostępu do siedziby Powierzającego w czasie obowiązywania Umowy
o powierzenie pod opiekę pupila (petsitting), pod rygorem zwolnienia od odpowiedzialności Opiekuna z tytułu zdarzeń powstałych w siedzibie Powierzającego w czasie opieki nad zwierzęciem; -
określa w Umowie czas i miejsce trwania spaceru. w przypadku niedyspozycji wyznaczonego do opieki Petsiterra, może nie zgodzić się na zastępstwo wyznaczone przez Opiekuna, w takim przypadku wynagrodzenie za dany spacer zostanie zwrócone Powierzającemu.
-
-
Opiekun zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każde zwierzę było zdrowe
i bezpieczne, a akcesoria dostarczone przez Powierzającego pozostały w dobrym stanie. -
Powierzający zdaje sobie sprawę i oświadcza, że:
-
zwierzęta mogą bawić się na tyle intensywnie, że w trakcie zabaw mogą ulec zranieniom i nie będzie wnosić w stosunku do Opiekuna jakichkolwiek roszczeń
z tego tytułu; -
zwierzę oddane pod opiekę może doznawać silnego stresu, w wyniku którego może niszczyć elementy wyposażenia i nie będzie wnosić w stosunku do Opiekuna jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu;
-
silny stres zwierzęcia związany z nową sytuacją może przyczynić się do choroby lub śmierci zwierzęcia i nie będzie wnosić w stosunku do Opiekuna jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu;
-
przedmioty, a w szczególności zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i nie będzie wnosić w stosunku do Opiekuna jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu;
-
zwierzę może tęsknić za innymi zwierzętami z którymi powierzone zwierzę przebywało podczas opieki;
-
został poinformowany przez Opiekuna, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje mu w odniesieniu do usług, jeżeli Opiekun wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta.
-
-
Powierzający ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za szkody wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom i/lub ludziom i w razie powstania zdarzenia objętego szkodą ponosi z tego tytułu odpowiedzialność w pełnym zakresie.
-
Powierzający zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba podjęcia leczenia podczas opieki.
-
W trosce o zdrowie zwierząt Opiekun stosuje zasadę karmienia zwierząt pożywieniem dostarczonym przez Powierzającego. Powierzający zobligowany jest zaopatrzyć Opiekuna w karmę dla oddawanego pod opiekę zwierzęcia oraz szczegółowe wskazówki dotyczące ilości karmy i częstotliwości karmienia.
-
Jeśli Powierzający nie zapewni karmy dla zwierzęcia, Opiekun obciąży Powierzającego dodatkową opłatą w wysokości 10 do 15 zł za każdy posiłek zwierzęcia. W takim przypadku Powierzający oświadcza, że: a. akceptuje dodatkowe koszty i zobowiązuje się je pokryć, b. rozumie, iż zmiana karmy może wywołać dolegliwości żołądkowe zwierzęcia i nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń do Opiekuna, jeśli one wystąpią.
-
Opieka nad zwierzęciem może zostać przedłużona po uzyskaniu uprzedniej zgody Opiekuna i uregulowaniu przez Powierzającego dodatkowego wynagrodzenia za opiekę.
-
Doba opieki rozpoczyna się w chwili przywiezienia zwierzęcia do Petsittera.
W przypadku opieki nad zwierzęciem wykonywanej w siedzibie Powierzającego, doba rozpoczyna się pierwszego dnia opieki o ustalonej przez Powierzającego godzinie. W przypadku kotów opieka liczona jest za ilość przyjść lub dzień objęcia zwierzęcia opieką. -
Za opóźnienie w odebraniu zwierzęcia naliczona jest dodatkowa opłata
w wysokości 10 zł za każdą godzinę do czasu przyjazdu Powierzającego po zwierzę. -
Transport zwierząt przez Opiekuna jest dodatkowo płatny. Opiekun zastrzega sobie możliwość przewiezienia zwierzęcia do weterynarza w razie konieczności taksówką. Koszt transportu pokrywa Powierzający.
-
Usługi dodatkowe są dodatkowo płatne w następujących wysokościach:
-
każdorazowa wizyta u weterynarza 60 zł (+ koszty transportu 2,5 zł/ km)
-
przycinanie pazurków 10 zł;
-
czyszczenie uszu 15 zł;
-
kąpiel 30 zł;
-
przekazanie kluczy przez Opiekuna lub wyznaczonego Petsittera po wykonanej opiece, w dogodnym dla Klienta czasie 25 zł lub 30 zł – zależnie od lokalizacji, przy odbiorze klucza przez Opiekuna lub wyznaczonego Petsittera przed opieką
i odwiezienie go po opiece kwota zmniejsza się do 30 zł.
-
-
Pierwsze Spotkanie zapoznawcze Opiekuna z Powierzającym na terenie Warszawy w dni od poniedziałku do soboty, jest bezpłatne. Spotkanie trwa do 1 godz., na spotkaniu nastąpi omówienie zakresu Usług i sposobu ich realizacji w zakresie określonym w Umowie oraz podpisanie umowy. Każde kolejne spotkanie przed przejęciem zwierzęcia pod opiekę przez Opiekuna, płatne jest od 35 do 50 zł (zależnie od lokalizacji) przez Powierzającego.
-
W przypadku, gdy Powierzający osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia od Opiekuna w umówionym terminie i/lub:
-
nie skontaktuje się z Opiekunem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
-
nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od Opiekuna pod numerem telefonu wskazanym w Umowie o powierzenie pod opiekę pupila (petsitting),
-
powyższe będzie równoznaczne z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela, czego prawne konsekwencje podlegają przepisom ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 856 z póź. zm.), która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 2 pkt. 11)
i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1a), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
-
-
Powierzający może odebrać zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia opieki po uprzednim kontakcie z Opiekunem co najmniej na 3 godziny wcześniej przed odbiorem, jednak tylko w godzinach 7:00 – 19:00. Powyższe zapewni sprawne odbycie formalności związanych z wydaniem zwierzęcia. Nieodebranie zwierzęcia do godziny 19:00, wiąże się z doliczeniem kolejnej doby opieki i możliwością odbioru dopiero następnego dnia rano.
-
W przypadku skrócenia terminu opieki i/lub rezygnacji ze spacerów, wniesiona przez Powierzającego opłata nie podlega zwrotowi z zastrzeżeniem zapisów
§ 5
PRZESTRZEGANIE REGULAMINU
-
Opiekun, posiada wewnętrzne standardy utrzymywania jakości usług a osoby, którymi się posługuje przy realizacji opieki zobowiązują się do ich przestrzegania.
-
Powierzający zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Opiekuna i w bazie klientów Opiekuna.
-
Powierzający zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
§ 3
DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych jest Opiekun.
-
Powierzający wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie
z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U.
z 2016 r., poz. 922 z póź. zm.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z zawarciem i wykonywaniem umowy. -
Powierzający ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres Opiekuna.
§ 4
PROCEDURY REKLAMACJI
-
-
-
-
Opiekun odpowiada wobec Powierzającego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, za niezgodność zrealizowanej usługi z Umową na warunkach określonych ustawą Kodeks cywilny, ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) – to jest w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy. -
Reklamacje w formie pisemnej należy kierować na adres Opiekuna Petsitter Anna Kusz“ Marianna Górecka, z siedzibą przy ul. Olszewska 22 lok 14, 00-790 Warszawa z dopiskiem „reklamacja”.
-
-
-
-
-
-
-
W reklamacji, Powierzający powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr umowy, rodzaj i datę wystąpienia niezgodności usługi z umową.
-
-
-
-
-
-
-
Opiekun zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej wpłynięcia.
-
-
-
-
-
-
-
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Opiekun zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
-
-
-
-
-
-
-
Powierzający wyraża zgodę, na to by odpowiedź na reklamację wysyłana została na jego adres email wskazany w zgłoszeniu.
-
-
-
§ 5
UPRAWNIENIE I PROCEDURY ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
-
-
-
Powierzającemu, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie
– którego przykładowy wzór można znaleźć pod regulaminem w terminie 14 dni, wysyłając je na adres. Termin 14-to dniowy liczy się od dnia zawarcia umowy.
-
-
-
-
-
-
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Opiekun wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem realizacji usługi, że po spełnieniu przez Opiekuna usługi utraci prawo odstąpienia od umowy.
-
-
-
-
-
-
-
Opiekun dokona zwrotu zapłaconej kwoty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Opiekun został poinformowany o decyzji Powierzającego
o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Opiekun dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Powierzającego użyte w pierwotnej transakcji.
-
-
-
-
-
-
-
Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie odstąpienia od umowy.
-
-
-
§ 6
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
-
-
-
-
-
-
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Opiekuna (w tym regulaminu, zdjęć i treści ze strony internetowej https://hoteldlapsawarszawa.pl/
-
-
-
-
-
oraz Facebooka https://www.facebook.com/PetFamilyKusz
bez pisemnej zgody Opiekuna.
-
Wszelkie opinie i zapytania dotyczące usług realizowanych przez Opiekuna prosimy kierować na adres email kuszanna@gmail.com
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W okresie objętym opieką, informacji o tym jak czuje się zwierzę udziela Anna Kusz (tel. 606-690269), adres email kuszanna@gmail.com
-
Powierzający może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie internetowej oraz pobrać go
i sporządzić jego wydruk. Strony związane są wersją Regulaminu obowiązującą
w momencie zawierania Umowy, ewentualne zmiany w Regulaminie nie kształtują praw Strony wynikających z czynności dokonanych przed wprowadzeniem zmian.
-
Opiekun zastrzega sobie prawo do zmiany zasad i warunków wykonywania opieki nad powierzonymi zwierzętami i treści Regulaminu.
-
W sprawach, nieuregulowanych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, oraz szczególne przepisy regulujące warunki opieki nad zwierzętami, a stosujące się do przedmiotu Umowy o powierzenie pod opiekę pupila (petsitting).